قیمت تلویزیون سامسونگ

سه شنبه 14 مرداد 1399
20:31
سعیدی

برای مشاهده در یک اتاق روشن ، بهترین انتخاب فعلی ما پدیدار سامسونگ Q950TS است. این صفحه نمایش 8K QLED ترکیبی از ارتعاش بالا با کلاس HDR با عملکرد بالا و تولید قیمت تلویزیون سامسونگ مثل رنگ حسی است ، به علاوه بزرگنمایی آن باعث می شود فیلم 4K نزدیک به 8K به نظر برسد - واقعاً باعث می شود 4K از حالت عادی بهتر به نظر برسد که در اندازه های بزرگتر نیز عالی است.

با تشکر از نور پس زمینه کامل و آرایه ای ، نه تنها نکات برجسته و براق کننده متقاعد کننده را ارائه می دهد ، بلکه یک کار خوب را در مدیریت سطح سیاه عمیق نیز انجام می دهد. از هر نظر ، این یک مجری بی همتاست.

اما بسیار گران است. اگر می خواهید یک صفحه نمایش LED 4K تقریباً به همان اندازه خوب باشد ، دارای مزایای HDR و روشنایی بزرگ ، ما Samsung Q95T / Q90T را پیشنهاد می کنیم - این فناوری بسیار شبیه به یک شکل قطع شده است - اما هنوز برتری از رقابت دارد.

اگر OLED یشتر سبک شماست ، زیرا شما ترجیح می دهید فیلم ها را با نور کنترل شده تماشا کنید که عملکرد عالی تقریباً سیاه در آن OLED واقعاً به خود اختصاص یابد ، انتخاب ما LG CX است که در رنگ ها و کنتراست خود تفاوت های باورنکردنی را ارائه می دهد ، به علاوه فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو پردازش بسیار عالی. از سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی LG. همچنین مملو از ویژگی های آن است ، از جمله یکی از بهترین سیستم عامل های تلویزیون هوشمند ، و هر ویژگی جدیدی که در PS5 و Xbox Series X در کلیه اتصالات آن پشتیبانی می شود.


برای مطالعه بیشتر در مورد این تلویزیون ها ، به لیست کامل ما بروید و قیمت ها را برای همه اندازه مشاهده کنید.

چگونه بهترین تلویزیون را برای خود خریداری کنید

لیست کوتاه در تلویزیون بعدی شما می تواند یک تجارت پیچیده باشد ، اما چند قانون ساده به شما کمک می کند.

از آنجا که از HD به 4K و در نهایت 8K منتقل می شویم ، اندازه صفحه نمایش به یک نکته اساسی تبدیل می شود. برای دیدن اختلافات افزایشی در وضوح ، احتمالاً باید صفحه‌نمایش بزرگتر از گذشته خریداری کنید ، یا صندلی خود را نزدیکتر کنید. داستان کوتاه کوتاه: بزرگ فکر کنید ، سپس بزرگتر بخرید.


ممکن است ضد شهود باشد ، اما اگر می خواهید هر قطعه جزئیات را ببینید ، صفحه های 8K فوق العاده بزرگ برای اتاقهای کوچک مناسب هستند. هر آنچه فکر می کنید درباره مشاهده مسافت می دانید در حال تغییر است ...


https://www.t3.com/features/best-tv


[ بازدید : 452 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین تلویزیون است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]